Algemene voorwaarden

  • Wanneer de cliënt een afspraak maakt, stemt de cliënt in met de algemene voorwaarden zoals ze op deze website staan vermeld.
  • Gemaakte afspraken kunnen tot 24 uur voorafgaand aan de afspraak kosteloos worden geannuleerd.
  • Geannuleerde of vergeten afspraken binnen de termijn van 24 uur, worden volledig in rekening gebracht op basis van de gereserveerde tijd (60 of 90 minuten). We hanteren daarbij de kosten zoals staan vermeld op tarievenpagina.
  • Wanneer de cliënt ontevreden is over het consult, of de cliënt voelt geen klik met de therapeut, dan wordt de gereserveerde tijd wel volledig in rekening gebracht bij de cliënt.
  • De cliënt dient op tijd aanwezig te zijn. Te laat komen gaat ten koste van de duur van de sessie.
  • Tijdens de eerste sessie stel ik de cliënt een aantal vragen met betrekking tot de gezondheid en verwachtingen ten aanzien van de behandeling. Het is belangrijk dat de cliënt relevante informatie verstrekt.
  • Eventueel medicijngebruik dient de cliënt door te geven.
  • Alle informatie die de cliënt tijdens de intake en de sessies met mij deelt, wordt vertrouwelijk behandeld. Dit wordt niet aan derden verstrekt zonder schriftelijke toestemming.
  • Bij wijzigingen in de situatie van de cliënt is hij/zij zelf verantwoordelijk om dit door te geven.
  • Door mij worden geen medische diagnoses gesteld. Bij twijfel zal ik de cliënt doorverwijzen naar een huisarts of specialist.
  • Bij medische klachten dient de cliënt met zijn behandelend arts of specialist te overleggen voordat hij een behandeling start.
  • Bij overmacht of ziekte zal ik de cliënt zo spoedig mogelijk informeren.
  • Betaling graag vooraf via de website of uiterlijk binnen 14 dagen na de geleverde dienst.
  • Ik ben niet aansprakelijk te stellen voor materiële en/of immateriële schade ontstaan voor, tijdens of na een sessie.


Heb je na het lezen van de algemene voorwaarden vragen hierover? Neem dan contact met mij op via het contactformulier.